Monday 25 April 2011

mukaddimah - create blog sempena final exam

Assalamuaikum...

          Dahulunya saya ingin bersyukur ke hadrat Illahi kerana dgn izinNya saya dapat mencreate blog saya sndiri sebentar tadi... Berterima kasih juga kepada cempedakmalaya  kerana telah memberi tujuk ajar dlm dunia blog ini..

          Sebelum ini saya hanya sekadar melihat dan membaca blogorang laen, tp pada hari ini saya telah membuka blog saya sendiri sempena final exam dlm pengajian saya pada sem ini... pd 25/5/2011,pukul 9.00am,(17 jam yg lalu) bermulalah kertas pertama saya iaitu subjek "fundamental of computer programming"... Sekarang ini, tinggal 5 kertas lagi yg perlu saya hadapi iaitu fundamental of electric circuit II, digital system I, Electronics Devices, Mathematics II, dan catu lagi adalah Communication Skills... Walaupun smua subjek ini susah (pd saya), namun ini baru satu permulaan dalam hidup saya sebagai seorang mahasiswa UniMAP..

      Ok lah.. tu saje dulu untuk mukaddimah nie.. sekian..Wassalam~..

6 comments:

  1. thumbs up ! o yeh ~! heee :)

    ReplyDelete
  2. nuyen dah jumpe ngn blog chargernokia....haha :))

    ReplyDelete
  3. apa ami? tak faham??? charger nokia apa?

    ReplyDelete
  4. uiitt..
    cpat no kantoi ad blog..
    x smpai sari..hehe

    ReplyDelete
  5. nuyen: tengok kat address bar tuh...chargernokia.blogspot... :)

    AMaR: biaso doh....haha..update la lagi...

    ReplyDelete
  6. x de idea lg nie Mie..
    nnti lame skit lpas final exam, bru nak pkir psal blog..ho3

    ReplyDelete